czwartek, 21 lipca 2011

Nie mam powodów do narzekań...

 bliskość Mojej

miękki kocyk

dużo snu

ciekawe widoki...

nowe zapachy...

czasami słońce...

 spacerki w pięknych okolicznościach przyrody...


 nowe miejsca...




A mimo tego wszystkiego coś mnie gryzie ;)  Tęsknota? Mmmm, pewnie też ;))
Za starymi przyjaciółmi, za starymi kątami. Za włanym domem!
Teraz czuję się trochę jak na wakacjach - no może niezupełnie - raczej półkolonie w mieście ;))
Moja codziennie znika, a kiedy wraca jest poddenerwowana. Po zapachu jaki przywozi wiem, że była w 'remontowni' czyli naszym mieszkaniu, które kiedyś ma być piękne, ale teraz jest ruiną. Widziałem to na własne oczy!
Staram się być grzeczny. W nowym domku jest ok,  na spacerkach już znacznie gorzej... Tutejsze towarzystwo jest jakieś dziwne - nie możemy się polubić. Czasami zachęcam kolesi do zabawy, ale oni nie chcą, a czasami to ja nie mam humoru i pokazuję im swoje ząbki.
Moi strasznie tym się stresują, a ja oglądam Cesara i już wiem, że ich emocje udzielają się psu, więc dlaczego  złoszczą się na mnie?   

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i dziękuję, że o mnie pamiętacie.
Paaaa!!!   

7 komentarzy:

Enzo pisze...

jak tam Bankierze? dalej na walizkach czy juz po remoncie?
nie ma to jak swoje wlasne legowisko w ulubionym kacie..pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Bankierku co u Ciebie,tęsknimy za Tobą.Szocik z panią

Enzo pisze...

tak tak, Bankierze czekamy! tzn ja tez.. moze w nowym roku poczujesz wene i cos pazurem skrobniesz? usciski!

zdjęcia psów pisze...

hej! Całe moje życie to jamniki. Ale kiedy już się wyprowadziłem z domu i Maja została z mamą kupiłem Terriera. Dziś kocham każdą rasę, bo każda jest inna nie powtzarzalna. Oczywiście kundelki rownież :-).

Anonimowy pisze...

The information were very helpful for me, I've bookmarked this post, Please share more information about this
Thanks

Lacheyy pisze...

Bardzo fajne zdjęcia

Pies liże łapy pisze...

Przepiękne ujęcia Bankiera!