wtorek, 20 maja 2008

Korzystając z pogody ...











....zażyłem trochę ruchu

5 komentarzy:

PONOWNIE pisze...

Nos sie zagoil bo kazalem se go smarowac smalcem, maselkiem, olejem oraz wszelkimi innymi tluszczami ktore sa jak wiadomo najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwosci. Rowniesz oklady z Radamera i wedzonej szynki zrobily swoje...

Enzowy pisze...

a ja tez mam takie gumowe kolko, bardzo je lubie:-)
choc moje chyba troszke wieksze jest

Anonimowy pisze...

Ja od kolka wole piszczacego kurczaka - ot takiego jakiego mial Bankier w dziecinstwie!

bankierrr pisze...

badzielcu, u mnie doktorat miałbyś z leczenia już za samo wydawanie recept na psie przypadłości

enzo, kółko to najdłużej żyjąca moja zabawka - trwa już 3 miesiące i tylko dlatego, że ciągle mi ucieka i muszę je ganiać (w domu nie mogę jej dosięgnąć, bo jest schowana)

nitka, teraz kurczaka załatwiam w 5 minut i tylko dlatego tak długo żyje, bo Moi ganiają mnie i nie mam warunków, aby spokojnie go zagryźć

PONOWNIE pisze...

Bankier, najwzniejsze w zebraniu sa jednak "maslane oczy". Tak patrz na swoje panstwo zeby ich do lez milosci doprowadzic... Pocwicz.